تاسیس کارخانه های جدید روغن صاف قنادی، توزیع این محصول را در کشور در حجم بالا ممکن کرده است، که به موجب آن قیمت فروش کاهش یافته است.

تغییر قالب تولید و پخش شیرینی در بازار موجب شده تا کیفیت شیرینی ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد. استفاده از مواد اولیه ای که کیفیت بالایی داشته باشند در این میان اهمیت بسیاری دارد. انتخاب هر ماده در شیرینی پزی اهمیت دارد، روغن از مواد مشترک در پخت شیرینی ها است. استفاده از روغنی که کیفیت بالایی داشته باشد، به شکل پذیری شیرینی و تردی آن کمک می کند.

روغن صاف روغنی است که با حرارت دادن تمام اب را از دست داده است. نبود رطوبت در چربی شکل پزی و کیفیت شیرینی را ارتقا می دهد.  روغن صاف قنادی محصولی جدید در این حوزه می باشد که در چند دهه اخیر تولید صنعتی آن رایج شده است. البته از روغن سویا و روغن کره ای نیز برای تولید شیرینی به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. اما روغن صاف که با نام شورتینگ نیز در میان فعالان در این حوزه شناخته شده است در تعداد بیشتری از شیرینی ها استفاده می شود.

قیمت جدید روغن صاف

روغن صاف در قنادی ها بسیار مورد توجه است و تلاش برای خرید نوع تازه اهمیت دارد. نوع تازه به روز توسط نمایندگی های فروش در بازار عرضه می شود که این راه سریع ترین راه خرید است. برندهای مختلف تولید روغن بخشی از تجهیزات خود را به ساخت این نوع روغن اختصاص داده اند. رقابت در تولید روغن صاف قنادی، افزایش کیفیت آن را به دنبال داشته است. قیمت روغن صاف، زمانی که میزان تولید آن بالا باشد، افزایش ناگهانی نخواهد داشت و قیمت ها در هر سال با شیب ملایم تغییر خواهند کرد. تعیین قیمت جدید برای فروش روغن قنادی در هر سال پس از برآورد توسط کارشناسان مالی انجام می گیرد.

قیمت جدید روغن صاف

استفاده از محتوای این سایت بدون ذکر منبع: سایت بازرگانی رها، پیگرد قانونی دارد.

فهرست